Probíhá automatická změna tarifů – dočasně není možné změnit tarif online
5. 6. 2025


Jak jsme v květnu avizovali, v těchto dnech dochází k automatické migraci tarifů Skaut Mobilu na nové nastavení. Tento krok přinese přehlednější nabídku, více výhod v tarifech a snazší orientaci pro nové i stávající uživatele. Podrobnosti najdete v původním článku o změně tarifů. Převodní tabulku najdete zde.
Automatická změna na nový tarif proběhne pouze u těch, kdo na nové tarify nepřešli dosud sami. U tarifů, které beze změny pokračují (tedy tarif bez dat za 88 Kč) se nic nemění.

Co TO ZNAMENÁ PRO TEBE?
Od 5. až do 18. června probíhá přenastavování tarifů. Během této doby je dočasně nedostupný systém pro změnu tarifu přes online formulář na tam.je/zamezmena.
Na webu narazíš na informaci "Tato nabídka pro vás není dostupná".
Pokud jsi tedy plánoval(a) změnit si tarif – například přejít na tarif s daty, abys měl(a) nárok na letní neomezená data zdarma (více o letní datové akci zde) – je potřeba udělat to mimo systém.
Nespěcháš-li, je nejlepší počkat. Po 18. červnu bude on-line systém tam.je/zamezmena pro případnou změnu na libovolný z naší nabídky opět dostupný.
JAK SI ZMÉNIT TARIF V PŘECHODNÉM OBDOBÍ?
Pokud potřebuješ tarif změnit ještě před 18. červnem, obrať se prosím na ZAME linku operátora Vodafone:
E-mailem na: zamepece@vodafone.cz
Telefonicky na: 800 777 791
Operátoři ti se změnou rádi pomohou ručně.
Děkujeme za pochopení a trpělivost
Dočasné omezení je nutné k hladkému provedení změn, které vylepší fungování celého systému. Věříme, že nové tarify i možnost získat neomezená data zdarma na léto (resp. jeho část) tě potěší!
SKAUTSKÁ INFOLINKA
Pokud vás ke Skaut Mobilu zajímá víc, koukněte na Časté dotazy nebo nám zavolejte na +420 734 796 339. Jsme také na e-mailu telefony@skaut.cz.