Automatická změna tarifů Skaut Mobilu proběhne v červnu, nastavte si ten svůj včas.

Věděli jsme, že náš dosavadní model potřebuje vylepšení – svět se mění a s ním i potřeby skautů a jejich rodin. Připravili jsme proto jednodušší a přehlednější nabídku, která nově přináší mnohem více, co dnes nejvíc potřebujeme: více dat za nízkou cenu. Změna probíhá postupně od prosince 2024.

Co je nového?

  • Přehlednější balíčky: Místo 12 balíčků nyní nabízíme 3 hlavní základní balíčky, které pokryjí potřeby celé rodiny a 2 doplňkové

  • Výrazné úspory: Naše ceny jsou 40–73 % nižší oproti běžné nabídce operátorů.

  • Skutečné a mnohem vyšší datové limity: Nově již nebude potřeba každý měsíc vyzvedávat bonusová data v aplikaci Můj Vodafone

  • Více SIM karet: Celkový limit SIM karet ve Skaut Mobilu jsme zvýšili o 50% (aby byl dostatek i pro nabídku rodičům) a nadále platí, že každý člen (nebo nově i rodič) může mít až 7 SIM na jedné smlouvě.

  • otevření se i pro rodiče našich členů - ti mohou sjednat smlouvu s operátorem s podmínkami Skaut Mobilu na sebe (a i u nich platí veškeré výhody jako je až 7 čísel na osobu)

  • datové balíčky s větším množstvím dat

  • pevný internet a Vodafone TV s lepší cenou

NOVÉ LEPŠÍ TARIFY

Nové základní balíčky

  • Balíček 1 "Občas mrknu na net": Neomezené volání ve Vodafone + 200 minut, 100 SMS a 4 GB dat

  • Balíček 2 "Potřebuji více dat": Neomezené volání a SMS, 10 GB dat

  • Balíček 3: "Neomezeně a s daty": Neomezené volání a SMS, neomezená data (rychlost 10 Mb/​s)

Doplňkové balíčky

  • Balíček 4 "Chci nejnižší cenu": Neomezené volání ve Vodafone + 100 minut do ostatních sítí a 100 SMS

  • Balíček 5 "Pro děti a do hodinek": Neomezené volání a SMS ve Vodafone, 1 GB dat.

  • Balíček 6 "S neomezenou rychlostí": Neomezené volání a SMS do všech sítí + neomezená mobilní data s neomezenou rychlostí + 1 000 minut volání do zahraničí (region 1)

Podrobnosti jsou zveřejněny v ceníku Skaut Mobilu, který najdete po ověření členství na webu skautmobil.cz a který byl též rozeslán e-mailem všem stávajícím uživatelům. 

Automatická změna na nové tarify proběhne v červnu!

Jak přejít na nové tarify?

Na nové balíčky je třeba převést každého uživatele Skaut Mobilu (dříve STS). Od prosince je umožněno, aby si každý změnu nastavil sám prostřednictvím tam.je/​zamezmena. Automatická změna pak proběhne během června 2025 u všech, kteří změnu na některý z nových balíčků dříve neprovedou sami. Pokud nechcete čekat, můžete si změnu až do 4. června nastavit okamžitě sami.

Podrobnosti o změnách (info, na který nový balíček budete převedeni) najdete na skaut.cz/​zmena-sts-2025. Pokud vám automatická změna nevyhovuje, můžete si nastavit jiný balíček na tam.je/​zamezmena i kdykoliv později.

Pokud si tarif nezměníte sami do 4. června přes tam.je/​zamezmena, operátor Vodafone provede migraci z vašeho původního tarifu na jeden z nových automaticky, a to v týdnu od 11. do 18. června.

Pevný internet, TV

Připomínáme, že u pevného internetu a Vodafone TV automatická migrace na nové výhodnější podmínky a ceny neproběhne. Máte-li zájem o převod, kontaktujte prosím linku ZAME péče operátora (800 777 791, zamepece@vodafone.cz).

Omezení změn v období automatické migrace

V období od 5. června do 18. června 2025 nebude možné provádět změny tarifů prostřednictvím odkazu tam.je/​zamezmena. Systém bude v této době připravován na automatickou migraci. Pokud byste v tomto konkrétním období potřebovali urgentně změnit tarif, bude nutné kontaktovat přímo ZAME linku operátora Vodafone na čísle 800 777 791.

SKAUTSKÁ INFOLINKA

Pokud vás ke Skaut Mobilu zajímá víc, koukněte na Časté dotazy nebo nám zavolejte na +420 734 796 339. Jsme také na e-mailu telefony@skaut.cz.