Síla 70 tisíc skautských rodin

Skaut Mobil (dříve Skautská telefonní síť, STS) je služba skautské organizace, která pomáhá skautům, jejich rodinám a známým šetřit za volání, SMS a data. Pravidelně jednáme s českými operátory a získáváme levné mobilní tarify. Tím, že jednáme jménem desetitisícové skautské komunity, dostáváme ceny, které by operátoři veřejně nenabídli.

Skaut Mobil od roku 2024 do února 2028 běží na síti operátora Vodafone, který nabídl nejlepší podmínky.

Zapojením do Skaut Mobilu pomáháte ušetřit i nám. Za každé číslo nám operátor pošle příspěvek, který použijeme pro rozvoj skautingu. Jen v roce 2024 Vodafone podpořil chod skautské organizace částkou 9,5 milionu korun.

Chcete levný tarif od Skaut Mobilu? Svou cestu začněte v objednávkovém formuláři

Stačí objednat a za pár dnů voláte a datujete výhodně

1. Ověříme, že na tarif máte nárok

Skaut Mobil je dostupný pouze skautům (starším 15 let) a rodičům skautů. V objednávkovém formuláři od vás proto potřebujeme pár údajů (jméno, příjmení, adresu a datum narození), podle kterých nárok ověříme.

2. Vyberte si tarif

Nabízíme tři standardní a tři doplňkové tarify. Vyberte si ten, který nejlépe odpovídá vašim potřebám (kolik měsíčně provoláte či spotřebujete dat). Detailní přehled našich tarifů najdete na stránce Naše nabídka.

3. Zadejte údaje a odešlete objednávku

Pokračujte ve formuláři a zadejte vaše údaje (pořizujete-li tarif pro více čísel, vyplňte také údaje všech ostatních). Pokud přecházíte od jiného operátora, než je Vodafone, a chcete zachovat své číslo, vyberte to ve formuláři a rovnou doplňte kód přenosu (OKU). Jde o čtrnáctimístný kód, který získáte od stávajícího operátora.

Na konci formuláře ještě odsouhlaste podmínky užívání Skaut Mobilu a odešlete objednávku. Potvrzení a shrnutí objednávky vám přijde e-mailem.

4. Vodafone se vám ozve a přechod s vámi dokončí

Vaši objednávku zpracujeme a předáme Vodafone. Ze zákaznické služby Vodafonu se vám ozvou obvykle do dvou pracovních dnů a dořeší s vámi vše potřebné k přechodu a aktivaci služeb. 

Pokud přecházíte od jiného operátora, Vodafone vám zašle SIM kartu, administrátorské heslo v SMS a termín zahájení služby.

Den před zahájením služby vám od Vodafone přijde SMS s připomínkou, že následující den dojde k ukončení služby u stávajícího operátora. Ideálně večer před portací vyměňte SIM a ráno po aktivaci ještě restartujte telefon.

5. Gratulujeme!
Připojili jste se ke skaut mobilu

Správu nastavení vašich čísel řešíte v Samoobsluze Můj Vodafone – zde po aktivaci služeb použijte administrátorské heslo. V Samoobsluze najdete také přehled vyúčtování, faktur a plateb. Upozorňujeme, že fakturační období má každý nastavené jinak (Vodafone nemá fakturační období podle kalendářních měsíců). To své zjistíte v Samoobsluze nebo z vyúčtování.

Pár praxí ověřených tipů na nastavení Samoobsluhy:

V Samoobsluze si vypněte automatický dokup dat (nastavte hodnotu na 0).

Máte-li tarif bez internetu, deaktivujte si data, jinak vám při pokusu čerpat data bude vždy účtován denní balíček.

Zrušte hlášku o volání do cizí sítě, obtěžuje-li vás.

Jsme tu pro vás

Více o tom, jak Skaut Mobil funguje, najdete na stránce Časté dotazy.

Pokud budete chtít změnit tarif, udělejte to na webu tam.je/zamezmena.

Pokud cokoliv potřebujete, zavolejte nám na 734 796 339 nebo napište na telefony@skaut.cz a všechno spolu vyřešíme.

Jsme tu pro vás

Více o tom, jak STS funguje, najdete na stránce Časté dotazy.

Pokud budete chtít změnit tarif, udělejte to na webu tam.je/zamezmena.

Pokud cokoliv potřebujete, zavolejte nám na 734 796 339 nebo napište na telefony@skaut.cz a všechno spolu vyřešíme.