Informace a souhlas s podmínkami Skaut mobilu
Smluvní podmínky a pravidla využití Skaut mobilu pro členy Junáka - českého skauta a jejich rodiče
(verze: 3.0)
Každý člen spolku Junák - český skaut, z. s. starší 15 let, každý zákonný zástupce člena spolku - tj. rodič a každá organizační jednotka spolku Junák - český skaut, z. s. (dále jen člen) má právo žádat o vstup do Skaut Mobilu. Nikdo ale nemá na vstup či setrvání ve Skaut Mobilu nárok, žádost individuálně posoudí a vyhodnotí provozovatel služby, tedy Junák - český skaut, Tiskové a distribuční centrum, z. s. (dále jen TDC). Osoby mladší 15 let nemají na přímé poskytování služeb ve Skaut Mobilu nárok, služby mohou získat pouze skrze své zákonné zástupce (rodiče).
Člen či zákonný zástupce člena žádající o službu v rámci Skaut Mobilu tímto souhlasí a potvrzuje smluvní podmínky této služby.
Účelem Skaut Mobilu je zejména zlepšení a posilování možností uskutečňovat spolkovou činnost Junáka - českého skauta (dále spolek). Pro vznik a trvání Skaut Mobilu je podstatná jednak zásluha členů, tak dále vklad spolku. Tedy jak zájem obchodně významného počtu členů o uzavření smlouvy k využívání služeb (dostatek členů), tak jednotné reprezentování společného zájmu členů při vyjednávání i administraci Skaut Mobilu ve vztahu k operátorovi (prostřednictvím TDC). Přínos služeb Skaut Mobilu se proto dělí mezi člena Skaut Mobilu (zvýhodněné ceny služeb) a spolek (možná finanční podpora činnosti spolku).
Souhlasem s těmito podmínkami uděluje člen plnou moc TDC a pověřuje TDC, aby jménem člena činilo právní jednání a vedlo obchodní jednání jménem členů ve vztahu k poskytovalům telekomunikačních služeb poskytujícím své služby v ČR.
TDC zajistí v rámci služby Skaut Mobil členům možnost objednání zvolených telekomunikačních (hlasových, datových nebo pevných) služeb a jejich poskytování od společnosti Vodafone Czech Republic a. s. (dále jen Vodafone) za zvýhodněné ceny (viz ceník Skaut Mobilu dostupný na webu www.skautmobil.cz, s nímž se člen či zákonný zástupce člena před potvrzením těchto smluvních podmínek seznámil). Poskytování služeb za zvýhodněné ceny, resp. rozsah zvýhodnění, jsou však plně závislé na společnosti Vodafone a jejich obchodních podmínkách. Na služby poskytované Vodafone se vztahují Všeobecné podmínky Vodafone, se kterými člen či zákonný zástupce člena souhlasí.
Tyto služby zajistí TDC pouze do vyčerpání celkového sjednaného limitu s Vodafone (aktuálně 30000 hlasových SIM).
TDC členovi a jeho zákonným zástupcům poskytne přístup k formuláři umožňující objednat svým jménem služby za zvýhodněné ceny (viz ceník Skaut Mobilu).
Člen či zákonný zástupce člena se zavazuje hradit své závazky z objednaných služeb řádně a včas. Včasná platba jednotlivých uživatelů služby zvyšuje finanční příspěvek, který se Vodafone zavázal přispívat na podporu spolku.
Členové budou hlasové a datové služby využívat pro spolkové účely, ale dále i pro soukromé účely. Nesmí je dále přeprodávat dalším osobám, vyjma rodinných příslušníků, členů ve společné domácnosti, osob blízkých a jiných členů spolku. V případě zjištěného porušení tohoto zákazu je TDC oprávněno zahájit proces vyřazení služeb a čísla (čísel). TDC tímto výslovně poučuje člena, že porušení zákazu dle tohoto bodu může vést k sankcím ze strany Vodafone – zejména k zastavení poskytování služeb za zvýhodněných podmínek všem členům Skaut Mobilu. Pokud by společnost Vodafone v důsledku porušení výše uvedeného zákazu člena přistoupilo k zastavení poskytování služeb za zvýhodněných podmínek, je TDC oprávněno bez náhrady ukončit provoz Skaut Mobilu a člen či zákonný zástupce člena se zavazuje nahradit TDC veškerou tím vzniklou škodu.
Každý člen může žádat až 7 SIM s hlasovým tarifem a neomezené množství dalších služeb (datové SIM, pevný internet, TV).
Všechna čísla založená nebo převedená pod službu Skaut Mobil náleží členovi či zákonnému zástupci člena.
V případě, že člen závažně poruší smluvní podmínky této služby, vyřadí TDC nebo Vodafone jeho číslo ze Skaut Mobilu a případně jinak zamezí dalšímu využívání telefonních služeb (blokování či suspendace čísla). Zároveň bude po členu či zákonném zástupci člena vymáhat veškeré náklady vzniklé TDC v důsledku porušení smluvních podmínek členem, které se zavazuje člen nahradit.
V případě, že členovi se Skaut Mobilem zanikne členství ve spolku, může být automaticky zahájen proces vyřazení jeho čísel ze Skaut Mobilu.
Stávající i nově převáděná telefonní čísla nemají závazek setrvání ve službě nebo u Vodafone, ledaže člen či zákonný zástupce člena využije nabídku pořízení dotovaného hardware. V takovém případě pak při předčasném opuštění služeb u Vodafone člen či zákonný zástupce člena musí doplatit poměrnou část ceny získaného hardware.
Člen či zákonný zástupce člena ve Skaut Mobilu souhlasí se zpracováním svých osobních údajů pro účely převodu telefonního čísla či objednání nového čísla (jméno, příjmení, datum narození, rodné číslo, číslo občanského průkazu, bydliště, kontaktní telefon a e-mail, telefonní číslo ve Skaut Mobilu a zvolené služby) a souhlasí s jejich předáním telefonnímu operátorovi. Dále souhlasí s tím, aby TDC od operátora získalo a seznámilo se s údaji o tom, jaké služby v jakém množství a finančním objemu člen či zákonný zástupce člena ve zúčtovacím období čerpal a o plnění (popř. neplnění) smluvních povinností člena vůči operátorovi.
Výše úhrad za telekomunikační služby se řídí aktuálním ceníkem Skaut Mobilu (viz www skautmobil.cz) a ceníkem Vodafone. Rozsah služeb a všeobecné podmínky operátora spolu s dalšími podrobnostmi k jeho službám je možné nalézt na internetových stránkách www.vodafone.cz. Člen či zákonný zástupce člena je srozuměn s tím, že Vodafone je oprávněn jednostranně ceny služeb a/nebo podmínky poskytování služeb změnit. TDC je oprávněno jednostranně změnit ceník Skaut Mobilu s účinností ke dni zveřejnění nového ceníku na www.skautmobil.cz nebo ke dni pozdějšímu uvedenému v novém ceníku.
TDC je oprávněno jednostranným oznámením učiněným prostřednictvím e-mailu člena či zákonného zástupce člena anebo písemným oznámením zaslaným prostřednictvím systému skautIS členovi jednostranně změnit tyto Smluvní podmínky a pravidla využití Skaut Mobilu, a to s účinností od dvacátého dne kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém bylo oznámení o změně členovi doručeno. Pokud člen se změnou nesouhlasí, je oprávněn do 30 dnů oznámit TDC, že se změnou nesouhlasí. V takovém případě jeho účast ve Skaut Mobilu ke dni podání nesouhlasu zaniká. V případě zániku členství ve Skaut Mobilu dle tohoto bodu nevzniká TDC vůči členovi nárok na smluvní pokutu či žádný jiný mimořádný poplatek, člen je však povinen uhradit veškeré jeho peněžité závazky vzniklé za dobu jeho účasti ve Skaut Mobilu na výzvu TDC a ve lhůtě ve výzvě určené. Pokud člen nebo zákonný zástupce člena nesouhlas se změnou těchto Smluvních podmínek a pravidel užití Skaut Mobilu nesdělí, má se za to, že se změnou souhlasí.
Skaut Mobil je novým názvem služby, který plně nahrazuje původní název Skautská telefonní síť (STS)